A mai desteapta

14:02

Nu stiu despre tine, dar mie mi se intampla rar sa am momente in care ma cred...ei bine...absolut geniala!!! Sunt atat de rare de fapt, ca le tin minte pe toate. Am senzatia ca tooooata lumea este a mea, ca nu mai e nimeni ca mine. La fel de destept, frumos, bun strateg, etc. NIMENI. Si ghici ce se intampla cand ma cred eu geniala?

Ei bine...CAD! Oh nu, nu ma refer la faptul ca imi cade fata, ori ca "pic psihic". Nu nenica. Ar fi bine. Eu cad la propriu. Din picioare. De cele mai multe ori precum o broasca. Direeect pe burta. Imi amintesc si acum cea mai penibila cazatura. Eram in liceu, mandra toata pentru ca auzisem niste pusti necunoscuti laudandu-ma atunci cand am trecut pe langa ei. Era toamna. Eu, imbracata intr-o fustita si cu cizme pana la genunchi. Si? Ce s-a gandit nemernicul de Univers? Ha! Te crezi smechera? BUUUF! Direct in bot, pe trotuar, fara nicio explicatie stiintifica. Nu tu impiedicat, nu tu alunecat, nu tu urma de damb sau denivelare in asfalt. Sa mai zic cum radeau tinerii pe langa care tocmai trecusem? Mai bine nu. Avantajul? Nu mi-am rupt nimic. Dezavantajul? Hai, nu le mai enumar ca-s prea multe.
Concluzia? E bine ca nu ma cred prea des a mai desteapta/frumoasa/speciala.
Altfel as arata ca un pugilist desavarsit si nu ca un unicorn veritabil :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images