Bring The Magic ON!

10:19

 


Astazi e Mos Nicolae.
Imi amintesc cu drag de seara dinainte in care imi aranjam cu mare grija acum muuuulti ani ghetutele. Imi aduc aminte de senzatia euforica pe care o simteam dimineata, atunci cand vedeam ceva in ghetute sau langa ele. Atat de mult ma bucuram, incat aproape ca nu voiam sa merg sa descopar cadourile, sa nu stric cumva magia.

Astazi retraiesc aceste momente cu totul altfel. Prin reactiile nepotilor mei si a copiilor prietenilor mei. Si imi spun ca acel copil din mine este inca acolo. Este incredibila bucuria si sinceritatea copiilor, atat cat sa o pot numi molipsitoare.

Copiii cred in magie. Si cei mari ar trebui sa creada. Cu totii ne asteptam uneori la miracole, si ele vor veni daca avem incredere. Miracolele ni se infatiseaza astazi si altfel. Prin copiii nostri. Si tot ce putem face, este sa le oferim cat mai multe oportunitati pentru a se bucura. Si sa ne bucuram si noi, sincer, alaturi de ei.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images