Despre cadouri si unicorni

15:34



Imi amintesc cu groaza de perioada sarbatorilor, fiind copil in scoala generala. De Craciun si de Mos Niculae ajungeam in clasa si negresit invatatoare ne intreba: si? Ce ati primit cadooou??? 
Familia noastra nu dormea pe saci de bani si mama se dadea de trei ori peste cap sa ne puna ceva in ghetute. Nu mai tin minte daca stiam sau nu pe atunci ca mosul e doar un basm, dar sunt sigura ca ma intrebam mereu daca eu gresesc cu ceva. Pentru ca evident ca multi dintre copii primeau daruri care mai de care mai speciale, iar cand venea randul meu spuneam cu zambetul pe buze ca am primit exact ce imi doream. Desi nu era chiar asa.
Mi-a luat ceva sa inteleg ca minunatele sarbatori de iarna sunt despre orice altceva decat despre bani si cadouri. Si sper din suflet sa o fac pe zana mica sa priceapa asta mult mai devreme decat am facut-o eu. Pentru ca mosul ar trebui sa vina cu iubire, armonie si caldura, nu cu ultimele gadgeturi sau cine stie ce hainute la moda. Oricat de groase ar fi, nu iti incalzesc sufletul la nevoie.
Dar daca tot vorbim de caldura, ia uite ce a primit unicornul de la Mos Niculae :)
"Ghetute" noi de stat in casa, cum altfel decat in forma de unicorn??

Who's the unicorn now, bitches?
PS: Avantajul de a deveni adult? Stii sa apreciezi o pereche de sosete misto. Dublu avantaj? Nu te mai intreaba nicio nebuna ce ai primit. Triplu avantaj? Sosetele-unicorn iti stau superb!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images