Enjoy the silence

09:43

 


M-am trezit de dimineata cu o usoara durere in gat si ca sa nu permit unei raceli sa isi faca program in viata mea, am luat tot ce ajuta de regula la combaterea acesteia. Nu m-am simtit rau si am fost sigura ca medicamentele si fructele pline de vitamina C, si-au facut efectul.

Surpriza! In urmatoarele doua ore am inceput sa imi pierd treptat vocea. Astfel, ca de ceva vreme nu mai scot decat sunete ciudate sau niste soapte, in cel mai bun caz.

Pentru ca nu prea am ce sa fac, m-am gandit cand am tacut ultima oara. La job trebuie sa vorbesc, acasa trebuie sa vorbesc, la magazin trebuie sa vorbesc, oriunde trebuie sa vorbesc, chiar daca nu vreau. 
Ei bine, astazi am ragaz sa fac o mica pauza inainte de a spune ceva, in soapta. Si ma gandeam, cred ca am trai intr-o lume cu mult mai buna daca in situatii tensionate am lua o gura de aer si am realiza ce inseamna cuvintele pe care le scoatem pe gura.

Daca nu avem ceva bun de spus, e mai bine sa ne bucuram de liniste! 


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images