Kids like MUSIC

12:51



In timpul unei sesiuni de baby sitting in familie, am zis sa testam ce spun oamenii astia care chiar se pricep si sa vedem cum reactioneaza un pitic adorabil de un an si un pic la MUZICA.

Profesionistii in domeniu ne indeamna sa alegem cu mare grija muzica pe care le-o punem copiilor nostri. Trebuie sa avem in vedere ca beneficiile muzicii sunt de mare insemnatate atunci cand reusim sa ii convingem pe cei mici sa intre in contact cu ea, prin dans, imitarea unor sunete, batai de palme si poate chiar cantat*. Pentru unii aceste lucruri vin natural, pentru altii trebuie sa facem niste eforturi.
Ar trebui sa incepem cu melodii familiare pentru noi. Melodii care noua in calitate de adulti, ne plac. Si sa ne lasam invadati de mica euforie a auditiei. Copiii ne simt. 

Am ascultat sfatul si asa am si facut, am pus o melodie care m-ar binedispune si in cea mai rele dintre zile.
Piticul parea sceptic la inceput, insa vazandu-ma zambind si fredonand, la un moment dat a inceput sa se amuze pe seama mea. Pentru ca a exersat destul dansul in pantecul maica-sii, acum cand aude un ritm agreabil pentru el, sau care starneste atentia celorlalti incepe sa dea usor din popou, iar cu piciorusele bate ritmul, cand apuca. Printre aceste miscari a incercat niste interjectii, lucru care mi-a dat curaj sa continui joaca. Am dansat separat cateva minute, pana cand mi-a topait in brate si am continuat, impreuna sa dansam pana am obosit.

Data viitoare incercam alt registru si melodii cat mai diversificate pentru a-i starni interesul. Atat cat sa nu il plictisesc sau obosesc cu muzica.

Pana atunci, eu o sa reascult melodia mea preferata.

 *http://www.pbs.org/parents/education/music-arts/what-music-should-my-child-listen-to/

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images