Nu esti tu cand ti-e foame

11:20


-Nu esti tu cand ti-e foame, spuse el furios. Dar mananca si tu un biscuite ceva inainte sa ti se faca foame rau, doar stii ca te transformi.

-Mami, dar dupa ce o sa mananci nu o sa mai fi asa, nu? Asa e tati? Nu o sa mai fie nervoasa, nu?

De fapt...au perfecta dreptate. Eu am renume in familie. Sunt un monstru furios cand mi-e foame, te-as sfasia in bucati mici mici si te-as arunca la lei daca te pui in calea mea si a..mancarii. Si nu, nu mananc niciun biscuitel inainte, nu pentru ca mi-ar fi teama ca o sa ma ingras, ci pentru ca domne, ce nu intelegeti voi, este ca eu nu mananc doar de foame.
Mananc de placere.
Si e musai sa mananc ceva bun cand mi-e foame foame foame, si atunci da, zana mea mica, nu o sa mai fiu "asa nervoasa". Dar daca sa-te-fereasca-sfantu mi-e foame si imi dai mancare mediocra...Ei bine, ca sa zic asa... o sa afli. Tu, cel care ai indraznit sa iti bati joc de tabieturile mele de gurmanda, si tu care din intamplare ai ajuns sa citesti Daily Sunday. O sa afli si daca imi dau mancare buna, si daca nu. Asa ca fii pe faza, pun pariu ca nici tu nu esti tu cand ti-e foame, nu? :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images